carpediem

5.5.06

Ακριβώς την κατάλληλη στιγμή

Πραγματικά αναρωτιέμαι πώς γίνεται να μου συμβαίνουν τόσα πολλά πράγματα την κατάλληλη στιγμή (μήπως για να ισορροπήσουν λίγα αλλά σημαντικά bad-timings; - χαζομαρούλες του μυαλού αυτές).
• Εχτές έπαιζε στο ραδιόφωνο ακριβώς τα τραγούδια που ήθελα να ακούσω
• Και σήμερα το πρωί στο αυτοκίνητο επίσης
• Μπήκα (σήμερα βρήκα;) στην http://souzaki.blogspot.com/
• Με πήρε τηλέφωνο ο Β (φίλος καλός από τα φοιτητικά χρόνια) για να μου πει ότι θα βγούμε την Κυριακή και θα το ξενυχτίσουμε γιατί φεύγει ο αδερφούλης του για στρατό –μια από τις πιο κεφάτες παρέες που έχω, που τα χαμόγελα και οι αγκαλιές είναι αυθεντικά ανεξάρτητα από το πόσο σπάνια βρισκόμαστε
• Και εκτός από αυτό μου θύμισε ότι και ο Δ της παρέας είναι ηλεκτρολόγος και άρα θα αναλάβει τα ηλεκτρικά της ανακαίνισης
• Με πήρε τηλέφωνο και η τρελοφίλη μου η Β που είχα καιρό να την ακούσω και θέλει να το ξενυχτίσουμε το Σάββατο για να ανέβει το ηθικό της γιατί τραβάει κάτι πίκρες τελευταία (κι εγώ μαζί σου!)
• Αρχίζει σήμερα το εκπαιδευτικό πρόγραμμα του ΑΚΜΑ, για τη μετασχηματίζουσα μάθηση (ναι καλά! Με την ομάδα που έχει γίνει ψυχανάλυση θα κάνουμε εκεί μέσα!)
-τώρα βέβαια ότι μέσα στο ΣΚ πρέπει να κάνω και εργασία για το μεταπτυχιακό δεν ξέρω αν συνδυάζεται με την κατάλληλη στιγμή... αλλά who cares? Θα την κάνω και αυτή!-