carpediem

2.2.06

chain mail (2)

>Να μια είδηση από αυτές που δεν «παίζουν» στα κανάλια.
>.
>Με πρωτοβουλία του Δήμου Αθηναίων δημιουργήθηκαν ειδικές ομάδες ατόμων
>που
>περιπολούσαν τον Δήμο κατά τη διάρκεια των τριών πιο κρύων νυχτών την
>προηγούμενη εβδομάδα, έτσι ώστε να μην πεθάνει κανείς άστεγος από το κρύο,
>προσφέροντας φαγητό, κουβέρτες και οτιδήποτε άλλο χρειαζόταν.
>.
>Που είναι το παράξενο;
>.
>Οι ομάδες αυτές αποτελούνταν από 56 Αθηναίους εθελοντές.
>Εμένα λοιπόν, μου φαίνεται πολύ παράξενο πως υπάρχει άνθρωπος στην εποχή
>μας που αφήνει τη ζέστη του σπιτιού του και περνάει τις πιο κρύες νύχτες
>του χειμώνα στο δρόμο. Και μάλιστα βοηθώντας όχι τον εαυτό του αλλά
>κάποιους αγνώστους.
>Χωρίς κανένα υλικό όφελος. Χωρίς καν να το γνωρίζει κανείς άλλος εκτός από
>ελάχιστα άτομα. Χωρίς κάμερες. Χωρίς τιμητικές διακρίσεις.
>56 Αθηναίοι για μένα είναι πολλοί.
>.
>Ο Παλαμάς σ’ ένα ποίημα του γράφει:
>"Χειμώνας άγριος. Και η φωτιά καλοκαιριά στην καμαρά μου.
>Ντρέπομαι για τη ζέστα μου και για την ανθρωπιά μου"