carpediem

22.5.06

Η καλύτερη ώρα της ημέρας

Έχετε προσέξει τώρα που καλοκαιριάζει τι ακριβώς γίνεται γύρω στις 8 το απόγευμα; Εκείνη την ώρα ο ήλιος γλυκαίνει. Φωτίζει τα πάντα, και λάμπουν όλα, δεν τα καίει, τα χαϊδεύει. Τα προετοιμάζει για τον αποχωρισμό. Και αφήνει πάνω τους το πιο γλυκό φιλί. Όταν αρχίζει και ροδίζει. (Είναι εκεί που το Johnnie walker έρχεται.) Αν εκείνη την ώρα τύχει και βλέπεις θάλασσα είναι σκέτη μαγεία. Μπορείς να ξεχάσεις τα πάντα. Και από πού έρχεσαι και πού πάς. Αν εκείνη την ώρα καθίσεις στην άμμο και πάρεις μια ανάσα, μπορεί όλο το βάρος της μέρας να φύγει. Μπορεί… ?

μπα απλά πρέπει να σταματήσω να ακούω galaxy τα βράδια :)

15 Comments:

  • Αν κάθεσαι σε ένα γραφείο μπροστά σε έναν υπολογιστή όμως;

    By Blogger Dark_Morpheus, at 2:38 π.μ.  

  • μμμ...τώρα μου βάζεις δύσκολα. Σε αυτή την περίπτωση μάλλον βάζεις ένα τραγούδι που ταξιδεύει και κλείνεις τα μάτια. -χωρίς ζαβολιές-
    Εγώ θα έβαζα Thivery Corporation: the richest man in Babylon ή Mazzy Star-fade into you, ή Μassive Ατtack-safe from harm ή...
    -και φροντίζεις την επόμενη φορά να βλέπεις θάλασσα!-

    By Blogger carpediem, at 8:53 π.μ.  

  • Μάλιστα. Πες μου τώρα ότι όταν βλέπεις τη θάλασσα ηρεμείς. Όχι πες ότι μπορεί να αγναντεύεις τη θάλασσα και να μην σκέφτεσαι τίποτα. Πες το και αν δεν πάω στη Νικολούλη...

    By Blogger Nemertes, at 12:47 μ.μ.  

  • εγώ και η θάλασσα; καμία σχέση. μη φανταστείς... το ότι το στις διακοπές μου περνάω α τ ε λ ε ί ω τ ε ς ώρες στην παραλία με ένα βιβλίο στο χέρι δεν έχει καμία σχέση με τη θάλασσα... όχι δεν έχω ψύχωση με τη θάλασσα!

    By Blogger carpediem, at 1:18 μ.μ.  

  • Αγγελικήηηηηηηηηη σου έχω λαβράκιιιιιιιιιι

    By Blogger Nemertes, at 1:27 μ.μ.  

  • τι πιο ομορφο ομως να βλεπεις τουτο το θεσπεσιο θεαμα, με παρεα....

    By Blogger Shameless, at 1:52 μ.μ.  

  • αναλόγως τη φάση ονειροπόλα μου. όχι ότι δεν έχεις δίκιο. εχτες ήμουν όλη μέρα με τους μάστορες στο σπίτι στην πόλη και εκείνη την ώρα -που είναι η πιο ωραία της ημέρας- πήρα το δρόμο του γυρισμού προς το χωριό, οπότε έπεσα φάτσα κάρτα στη θάλασσα ακριβώς τη στιγμή που άλλαζε χρώμα. δεν έκατσα στην άμμο... αλλά το ονειρεύτηκα, κι εκείνη τη στιγμή άλλος δε χωρούσε στην παραλία της φαντασίας μου. φάση είναι... θα περάσει... :)

    By Blogger carpediem, at 2:08 μ.μ.  

  • annouki auto pou exeis TORA den mporei na sto xalasei kaneis, para mono esu kai oi maures skepseis. an loipon exeis 10 lepta stin paralia, einai 10 lepta stin paralia kai den ta peirazei kaneis! an einai kati na rthei aurio einai gia aurio kai oxi gia tora. TORA eimai stin paralia, perno tin anasa mou kai to kouragio moy gia na sunexiso aurio, kai methaurio.

    By Blogger carpediem, at 3:10 μ.μ.  

  • μου ήρθε άλλο ένα τραγούδι που ταξιδεύει...Red hot chilli peppers - Road Trippin (κομματάρα)!!!

    By Blogger Dark_Morpheus, at 3:40 μ.μ.  

  • ok!το playlist διευρύνεται!καλά πάμε!

    By Blogger carpediem, at 5:20 μ.μ.  

  • προσπαθουσα να σκεφτω τι θα ταιριαζε με τις εικονες που περιεγραψες....και μουρθαν δυο-τρια... '"τα δειλινα", "gold dust"και "taxi ride" απο tori amos...και κατι απο "καλοκαιρινη βροχη" ισως ή "πρωινη προσευχη"απο ευανθια ρεμπουτσικα....μμμ...τι λες?

    By Blogger Shameless, at 11:40 μ.μ.  

  • καθόλου κακές ιδέες!θα το ετοιμάσω εγώ το θέμα με το play-list ταξίδι!:)

    By Blogger carpediem, at 8:20 π.μ.  

  • Μπορεί...

    By Blogger nonplayer, at 1:42 μ.μ.  

  • να είναι έτσι...φύγαμε

    By Blogger carpediem, at 10:34 μ.μ.  

  • koita na deis pou sto proigoumeno comment ithela na grapso an kai oxi na

    By Blogger carpediem, at 8:40 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home